God morgon!

Idag är man uppe med tuppen igen!
Har precis varit och släppt ut Enzo på gräset utanför porten för morgontoan. Blir ingen långis såhär på morgonkvisten.
Nu terroriserar han mig med sitt slemmiga grisöra (det som är kvar av det)..

Vaknade av att Enzo vaknade i natt. Så jag fick "natta" honom. Orkade verkligen inte gå upp och gå ut med honom, han blir inte nödig om han ligger still (har jag lärt mig), sen somnade vi om.
Nu imorse trodde jag att han hade försvunnit. Han fanns inte i sängen!
Så jag låg och funderade på vart han kunde ha tagit vägen (han har preciiiis lärt sig att hoppa ner från sängen) eftersom jag inte hörde honom på golvet vilket var konstigt eftersom att David redan var uppe. Dessutom tyckte jag att min andhämtning var mystisk..
Min arm höjdes och sänktes inte samtidigt som min mage (jag låg på sidan).
Haha, inte så konstigt för där låg Enzo! Under täcket med min arm över sig. Bara huvudet stack ut, söööt!
Han låg så tätt, tätt intill mig att jag inte ens märkte det.
Han brukar faktiskt inte sova hos mig. Mest på Davids sida. Men ibland händer det!


Som ni vet är inte min matlust på topp om dagarna, men jag bruka i alla fall få i mig ett glas O'boy. Men nu har min käre sambo druckit upp all mjölk. Så jag måste gå till konsum. SUCK.
Vet inte ens när det öppnar? 07.00?



Nu börjar Enzo pipa för att jag inte ägnar upp märksamheten åt honom, så vi ska titta på tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0