Julaftonsmorgon

God Jul på er alla!


Fick två Harry Potter (Fenixorden och Dödsrelikerna, har lyckats läsa boken i mellan de två, hehe) böcker imorse! Redan nu är jag supernöjd med mina julklappar, hihi. Det innebär att jag har minst två veckors läsning framför mig. Tack älskling!

Nu är David hos sin gudmor och jag har precis fixat i ordning mig. När han kommer hem ska vi åka till min Mammi och fira. Ska bli mys, för dom har julgran! Sen är ju morfar där oxå, inte ofta jag träffar honom då han är ute och flänger i världen helatiden. Mest i Peru dock.

Enzo är ju som sagt nybadad och doftar som en nyponros, även han fick en julklapp imorse. En tuggsko, hehe. Nu ligger han i mitt knä och bara myser. Tror han kommer somna snart, mitt gos. Idag kommer det i alla fall vara en massa barn som kan underhålla honom. Blir kul för både han och barnen och skönt för mig! Dessutom kommer han nanna gott i natt då.

Vi kanske hörs senare!
Julhälsning från Sarah&Enzo

Kommentarer
Postat av: Emmelie

God jul på dig! :)

2007-12-24 @ 10:07:48
URL: http://eholmberg.blogg.se
Postat av: Beejbi ;)

god jul på dig gumman!!!

2007-12-24 @ 13:36:37
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: djujet

Nu är jag hemma igen djujet. Hoppas du fick en bra jul , du får uppdatera mig om din del av livet nu och fylla i vad jag missat. Du har skrivet så mycket så hinner inte läsa allt på en gång hah

2007-12-27 @ 19:29:59
URL: http://jjossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0