Lista no 2

1. Hur gammal är du om fem år? 26 ½ (det kan väl aldrig vara möjligt!?)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Enzo och David

3. Hur lång är du? 161 .. och en halv :o)

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Rush hour 3

5. Vem ringde du senast? Mickis

6. Vem ringde dig senast? David

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Typ från tele2, att man kan skicka julkort blablabla

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade

10. När såg du senast din pappa? En eller ett par månader sen

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna

12. När vaknade du i dag? Har inte sovit nåt, men gick upp vid halv sex

13. Vilken är din favoritjulsång? Himlen i min famn/Betlehems stjärna

14. Vilken är din favoritplats? Soffan!

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte. Nåt läbbigt ställe med mycket folk?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? HÄR

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Var inte "mörkrädd". Eller jo! Hade fobi för bandspelaren när bandet tog slut och knappen "knäppte" upp.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Julbordskryssningen den 8 dec

19. Hur stor är din säng? 180x200 skulle jag tro

20. Har du stationär eller bärbar dator? lappis :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Både och. Jag känner mig trygg med kläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen? sex stycken. Tre var!

23. Hur många landskap har du bott i? Ehh.. jag kommer inte på vad vårt landskap heter, HAHA. Men här i sthlm iaf!

24. Vilka städer har du bott i? Nynäshamn och Ösmo. (städer och städer..)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? Inte för tillfället.

27. Vilken är din favoritglass? Calippo cola!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Nåt med choklad

29. Tycker du om kinamat? MmmMmmm!!

30. Tycker du om kaffe? Nej fy. Jo om jag får blanda i massa oboy och massa mjölk :P

31. Vad dricker du till frukost? Oboy om jag äter frukost

32. Sover du på någon särskild sida? Höger sida. Både av sängen och av kroppen.

33. Kan du spela poker? Jodå

34. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Inte exakt samma, men samma dag i alla fall.

35. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite spanska (räknas F-språket? hihi)

36. Har du någonsin åkt ambulans? nope

37. Föredrar du havet eller en bassäng? Hmmm.. vet inte fax..

38. Vad spenderar du helst pengar på? Mina djur och David

39. Äger du dyrbara smycken? Nej. H&M is the shit!

40. Vilket är ditt favoritprogram på teven? Heroes

41. Sover du med gosedjur? Ja, kan man väl säga. Fast det är Enzo's!

42. Vad har du för ringsignal? En hårdrockslåt, hehe.

43. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Dom brann upp!

44. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min colaburk

45. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej.

46. Har du fått fortkörningsböter någon gång? jag har inget körkort

47. Läser du dagstidningen? Nej, jag prenumererar inte på nåt sånt.

48. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit i guess

49. När var du i kyrkan senast? Davids brorsons dop i Nov

50. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Nån vecka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0