Lista

Tre ställen jag bott på:
Haha, har bott i samma kommun sen jag föddes. Men har bott på kyrkbacken, torgvägen, fredsgatan...+ många fler" ställen".

Tre jobb jag har haft:
Kassörska, hunddagisfröken, hemtjänsten

Tre jobb jag skulle vilja ha:
Veterinär, jobba i zooaffär, eller nåt annat med djur

Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
Peru, Västindien, Holland

Tre drömresmål:
Skottland, Island, hawaii

Tre favoriträtter:
Jag vet faktiskt inte. Älskar allt från havet!

Tre rätter jag inte gillar:
Korvstroganoff, risgrynsgröt, kassler är jag inte så förtjust i heller..

Tre bloggar jag läser dagligen:
Loovi's, Leosmamma, Matilda's(och många fler)

Tre laster jag har eller har haft:
Cigg, Ångest, CocaCola

Tre ämnen i skolan som jag var duktig i:
Svenska, Dans, Bild

Mitt sämsta ämne var:
Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0