Skitdag

Hade så jäkla svårt att somna igårkväll!
Låg och vred och vände på mig i flera timmar.
Ingen bok hade jag heller.
Tillslut lade jag mig på tvären i sängen med Enzo tätt intill mig och snusade honom bakom örat. Han luktar så underbart gott!
Efter en liten stund lyckades jag faktiskt somna men då var klockan redan halv fem eller så.

Det är sånt där äckligt, pissigt väder ute igen. Jag VILL inte åka till stan. Orkar inte sitta på tåget och uggla. Vill inte lämna Enzo hemma, men jag kan ju inte ta med honom direkt. Mahin får ta såna allergipiller bara jag vissar mig i dörren, för att jag överhuvudtaget äger pälsdjur.
ÅH, och efter det är det ju inte lång tid kvar tills jag måste lämna Enzo till Davids syster.
Jag känner på mig redan nu att det här kommer bli en skitdag! För jag är redan irriterad.
Ingen frukost har vi heller. Ingen god i alla fall.

Nu ska jag gå och sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0