ARG!!!!!

Alltså, seriöst! Det här är INTE min/vår turdag.
För det första är det typ världens snöoväder ute, men vi skulle i alla fall åka till ica och handla lite till ikväll (och en panpizza till mig för att soppan var oätlig).
Vi går i alla fall ut till Davids firmabil för att åka iväg. DÅ HAR BATTERIET DÖTT. Jävla skit. Dieselvärmaren är knäpp så den sätts på av sig själv och då drar det på batteriet. KUL.
Jag gick iaf in och skulle hämta nycklarna till våran privatbil vi har (som tur är).
Jag var lagom glad och frusen efter att ha stått ute i snön när David skulle försöka låsa bilen, som inte heller gick till en början.
Vi gick ner till den andra bilen och när han låste upp så öppnades bara EN dörr, så jag fick hoppa in genom förarsidan. David satte i nycklarna och.. DEN STARTAR INTE!!!
Vad är oddsen att båda våra bilar är döda?!
Blir så arg, är verkligen inte på humör för det här.
Vi satt i bilen och bara garvade för att vi var så uppgivna.

Grejen är att vi ska på dop imorn och vi kommer ju inte dit utan bil?
Får se hur det blir med den saken.
Skulle inte göra mig nåt om vi är hemma om jag ska vara på det här humöret!

Var bara tvungen att skriva av mig lite.

David ringer just nu runt till vänner och bekanta efter starthjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0