Dokumentär

Då är smeten klar och jag väntar bara på att Davidon ska komma  hem.
Är riktigt hungrig nu faktiskt, hoppas han är det med!

Ikväll får jag inte glömma att jag ska se dokumentären "Victorias hjärta" på fyran kl 21.00! Älskar dokumentärer, de är oftast så sorgliga.

I helgen ska jag, Mamma och Mickis (lillebrorsans flickvän) baka pepparkakor och lussebullar. Det ska bli riktigt mysigt. Gillar verkligen Mikaela, hon är så go!! Verkligen bra för Jonathan. De firar ettårsdag snart.

Nej, nu ska jag lägga mig med min braiga bok tills mannen kommer hem.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: djujet

Vi bakade lussebullar idag :D

2007-11-27 @ 02:12:27
URL: http://jjossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0