Dumma tankar

Okej, jag gillar natten men samtidigt tänker man så förbannat då!
Nu har jag tänkt en massa dåliga tankar igen.
Vill inte gå in på dem för jag skäms faktiskt över mig själv och jag har fruktansvärt dåligt samvete.
Den enda som kan hjälpa mig är jag och den enda som kan göra något åt saken är återigen jag.
Hatar det!
Hatar oxå att det ska vara så jävla svårt att ta sig i kragen.
Det finns så mycket jag borde göra, men jag orkar verkligen inte. Fast samtidigt har jag ju ingen lust att ta konsekvenserna av det.
Ett jäkla dilemma med andra ord
Suck.
Kan inte livet bli lite lättare någon gång?
Vad har jag gjort för att förtjäna att mitt liv är skit hela tiden?
Bajskorv.
Det är som sagt därför jag sover så mycket, för att slippa, skjuta upp och inte tänka.
Men förändring måste ske!
Jag vet bara inte när....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0