Enzo

God morgon på er folket!

Har precis vaknat och varit ute med Enzo och sen hamnade jag här.
Var jättehungrig när jag låg i sängen. Fantiserade om en tallrik mannagrynsgröt, men nu känner jag inte några hungerkänslor alls.
Samma visa varje morgon, eller när jag nu vaknar.

Somnade inte förrän vid sextiden imorse men det var mest för att jag fastnade framför en spännande film på trean som började vid halv tre snåret. "Memphis Belle" hette den. Egentligen var det nog en rätt B film (inte någon Pearl Harbour direkt) men jag älskar filmer som handlar om Andra världskriget! Eller andra krig..
Den var intressant i alla fall.
Sen var jag vaken pga av Enzo oxå.
Han hade oroväckande sura uppsttningar/rapningar, ville inte att han skulle kräkas på mig i sömnen IGEN.
Men magen verkar ha lugnat sig nu för han har inte "rapat" sen vi somnade.

Idag ska jag verkligen försöka komma iväg till Djurboden (heter den så?!) och köpa en klosax åt min prins. Det är ju så bra att det är just en djuraffär för då kan ju Enzo följa med!!
Så får han en relativt lång promenad på köpet.
Egentligen är det inte överdrivet långt dit härifrån, men sen är han ju ingen rottweiler direkt!
Enzo är av rasen Petit Brabancon  och därför inte särskilt stor på jorden. Faktum är att han är MYCKET mindre än mina två katter! Fast de har väldigt långa ben och det ser väldigt kul ut!
Så för honom blir det lite av en långpromenad att vandra dit, särskilt eftersom han inte är så gammal än. Han är bara 6 månader, min lilla bebis..

image19

Såhär såg han ut när han kom till mig, så liiiiiiten!
Skulle tro att han är ungef'är dubbelt så stor nu.


Nej, nu ska jag typ försöka äta nåt..

Kommentarer
Postat av: Denise

Yeeeees! ^^.

2007-11-30 @ 12:13:37
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0