Idol

Åh, jag älskar Idol!
Men mest älskar jag Daniel.
Han är så gryyyyym, så sexig.
Hans leende, man blir ju alldeles matt.
Hoppas han vinner hela skiten och om inte så hejjar jag på Marie.


Enzo har fått ett grisöra för första gången. ÅH vad han älskar det!!!
Det jobbiga är bara att han ska trycka upp det i fejan på mig. Han gör alltid så när han vill att man ska leka med honom. Han tar leksaken, hoppar upp på en och "visar" det i ansiktet på en. Inte så fräscht
Särskilt inte eftersom han har tuggat på det ett tag så den är alldeles geggig.

Köpte spännande godis på Konsum. Polly X-mas collection. Det är Polly med julsmak. Saffran, glögg, knäck, vanlij och marsipan. Man får sig en liten överraskning varje gång! Haha.

Kommentarer
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en mysig fredags kväll :)

2007-11-23 @ 21:54:48
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0