Lite hjälp tack!

Som rubriken säger så skulle jag vilja ha lite HJÄLP, omgående.
Det här med "Länkar"..
VAR ändrar man det?
Jag menar, varför skulle jag vilja länka till Allers!?
Hittar inte någonstans där man kan ändra, fast å andra sidan är jag en riktig gröngöling gällande blogg.se.

Försöker även (fortfarande) ragga upp någon som kan kirra min design på bloggen. Tänkte flirta lite med Ida. Hon pluggar till interiordesigner (Inredningsarkitekt för er som inte förstod) i London. Där håller de på med photoshop i princip dagarna i ända! Plus en massa andra konstiga progarm där de ska mäta, fixa, trixa och presentera olika planlösningar på alla möjliga mystiska vis.

Åh, vill ju ha en snygg blogg NU!!
Lite otålig, jag vet. Har sämst tålamod när det gäller såna här saker, men annars är jag filbunken själv!
Tror jag..
Har bra tålamod när det gäller att pyssla i alla fall!


Nähäpp, det blir väl att ragga vidare i natten och även slänga ut länken till den här sidan på så många ställen som möjligt så att jag får MASSOR av läsare!
Några tips kanske?
Jag skriver ju lixom inte om något särskilt ämne så som graviditet/föräldraskap, mode, film eller något annat. Så jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga.
Nåja, det ger sig nog.

Kommentarer
Postat av: djujet

För att få den så som jag tror du menar att du vill ha den får du typ "uppdatera" eller nåt sånt, precis som med PRO.

2007-11-25 @ 17:19:48
URL: http://jjossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0