Nackspärr

Hallå kära läsare!

Nacken känns lite bättre, men jag har spenderat dagen i soffan med en vetekudde runt nacken. Har även smörjt på nån annan gegga jag hittade, minns inte vad den hette men den verkade MYCKET bättre än den där menthol-aktiga geggan jag hade först. Nu kan jag vrida på huvudet litegrann och har i alla fall lyckats tömma diskmaskinen och gjort rent keramikhällen (spisen).
Även plockat i all smutsig disk.
Visst är jag duktig?!

Enzo har dock blivit lite försummad idag och har supermycket överskottsenergi nu.
Suck.
Ruth har oxå varit en plåga. Hon har krafsat på persiennerna på balkongdörren nästan hela dagen. Vi har persienner som man kan "känna" på, eller vad man ska säga. De sitter alltså utanpå fönstret, så det låter skitmycket när hon är där och krafsar. Jag vet av erfarenhet att om jag skulle släppa ut henne skulle hon bara stå på andra sidan och krafsa. Dumma katt.
Hon vill typ ha sällskap.
Ruth brukar nämligen följa med mig ut på balkongen när jag röker och följer med in igen när jag är färdig.
Vi har breda balkongspjälor så hon kan komma i mellan om hon vill det, och ja, vi bor längst ner så ni behöver inte vara oroliga att hon ska trilla ner!

Ikväll ska David laga blodpudding, blä. Jag är inte alls sugen på det så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir nog inget alls som vanligt.
Är som sagt sämst på att äta.

HEROES får jag ju inte missa heller, åh, det är mitt favoritprogram och "Peter Petrelli" är ju sååå snygg :P!
Annars händer nog inte så mycket mer ikväll.
Jag lär väl sitta här och löka och snoka runt på andras bloggar.

Förresten, kära läsare, tycker jag att ni är dåliga på att besöka min blogg!
Har inte alls särskilt mycket läsare. Brukar ligga mellan 20-30 personer per dag.
Mer, jag vill ha MER!
Men eftersom att jag är så sämst på det här med HTLM så kan jag inte registrera mig på "bloggtoppen" och liknande. För man ska ju lägga in nån himla kod så att det ska registreras när man har skrivit ett nytt inlägg.
Tråkigt.
Vet inte riktigt hur jag ska göra "reklam" för min blogg annars?
Eftersom att jag är hemma och är sjukskriven har jag ju lixom inte så mycket annat för mig än att blogga.
Kanske borde gå en HTLM-kurs? Finns det såna?
Gratis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0