Nya besökare

Det går ju framåt! Idag har jag haft 14 nya besökare, ganska bra va? Med tanke på att jag gjorde bloggen i natt.
Men jag antar att det är samma läsare som på min förra blogg, men där kunde jag ju inte se hur många besökare jag hade om dagen.

Har sovit lite till.
 Nu är jag skittrött och har ångest över att jag har sovit. Känns lite som att mitt liv rinner mellan fingrarna på mig men jag orkar inte göra nåt åt saken.

David har precis kommit hem från jobbet och idag blir det soppa till middag. Tro nu inte att jag är duktig och lagar en, hah, nej nej. Det är färdig soppa som man värmer i micron. Så huslig är jag.
Fast ibland får jag mina ryck och lagar festmåltider och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt grym på matlagning. Det är mycket sällan jag misslyckas när jag väl lagar mat.

I natt försökte jag mig även på att lösa mysteriet med att "designa din egen blogg", men som jag sa till Denise så måste jag nog ha dyslexi gällande det områdert för jag hajjar NOLL.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, jag har typ 7 besökare om dan bara :P
Alltså jag vet inte hur jag gjorde.. jag skulle inte kunna göra om det igen om vi säger så :) Men jag ska lära mig.
Ja det ska bli jättemysigt med kattungar.. Nu måste det snart vara dags, vilken dag som helst.. hoppas jag iaf :D
Kram!

2007-11-23 @ 17:32:09
URL: http://underbarasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0