Shuffle

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.





1. Hur mår du idag?
Raw - Staind

2. Kommer du komma långt i livet?
Bullets - Creed

(Haha, det lät ju lovande?)

3. Hur ser dina vänner dej?
Come give me love - Ted Gärdestad

(Stämmer sjukt bra ju!)

4. Kommer du gifta dej?
Still fighting it - Ben Folds

5. Vad är ditt livs themesong?
Mother's Love - Hardcore Superstar
 
6. Vad är ditt livs historia?
Nuguns - System Of A Down

 7. Hur är skolan för dej?
Loose control - Missy Eliott

8. Hur kan du komma framåt i livet?
A.D.I.D.A.S - Korn
 
9. Hur kommer imorgon vara?
Adicted - Lit

10. Vad är det bästa med dina vänner?
One way ticket - The Darkness

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Around the world - Red Hot Chilipeppers
 
12. Vilken låt beskriver dig bäst?
The greatest view - Silverchair

(hahahahahahaha)

13. Hur är det med ditt liv?
Try again - Aaliyah
 
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Slipping away - Dope

(ganska passande)

15. Hur ser världen dig som?
Losing my mind - Neverstore

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Riding with the king - Hardcore Superstar

17. Vad tycker dina vänner om dig?
The end - Greenwheel

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Wrecking ball - Creeper Lagoon

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Ascendancy - Trivium

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Hailie's song - Eminem

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Dejlig Er Jorden - Gasolin

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
I don't want to be - Gavin DeGraw

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Omega - Stonesour

24. Vad är några bra tips till mej?
Heartbreaker - Blue Lagoon

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Let me go - 3 doors down

26. Vad är min danssång?
Scar Tissue - Red Hot Chilipeppers

Kommentarer
Postat av: Denise

Nej! Man ringer bara till "vanliga" sjukhuset och beställer tid där! så vi har tid idag kvart över tio om jag inte minns helt fel. Så det är skönt!

Haha, du - barn"spya" är inte alls som att hantera en vuxen! Och har man barn tror jag faktist att man klarar av att ta hand om det ;] Så du kan vara lugn!

2007-11-28 @ 08:31:44
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0