Igårkväll

Skriver en snabbis innan jag är tvungen att rusa iväg till dansen.


Kvällen igår var ju underbar! Jessica sov kvar hos Jonnie hon med och vi hade hur mysigt och roligt som helst. Såg nån zombie-film. Minns inte vad den hette nu, men nånting med "dead". inte särskilt bra, eller läskig heller för den delen. Men det är som jag alltid brukar säga. Det FINNS fan inte en enda skräckfilm jag blir rädd eller skrämd av. Kanske om det händer något överraskande så hoppar man till, men jag blir ju inte RÄDD. Jag vill oxå bli rädd av skräckisar!
Vi var helt övertrötta och fnissiga. Jag och Jessica flamsade runt som fan. Mys <3. Skrattade så jag höll på att avlida.

Åh, hinner inte skriva mer.. måste rusa.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaej! Jag har inte lösenord... määäh. Va e de för skit, nu måste jag kolla...

Har du tittat på "Besatt"? Jag får traumatiska upplevelser i veckor efter den filmen :D

2008-04-17 @ 17:52:33
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha jaa det var mysigt ! Hahaha jag kommer inte heller ihåg vad rullen hette! Men jonnie sa ju det typ 20 ggr känns det som, men minnet är ju inte på topp !
Hahaha garva gjorde vi ju också, kan ju bero lite på den där "fis"-lukten som förföljde mig :D hahaha men det försvann ju sen :D

2008-04-17 @ 18:52:33
URL: http://jessica182.blogg.se
Postat av: Maria

Om en tjej som blir besatt av djävulen..
usch..

2008-04-17 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0