Inte på humör



Jag är ju inte på topphumör nu om man säger så, men det är väl bara att gilla läget. Men kan inte någon bara ge mig lite stålar och skaffa en lya åt mig så är jag nöjd. Varför inte ett jobb till Jessica oxå på samma gång så vi kan flytta ihop nångång. SUCK!

Jonnie är och repar och Jessica ska jobba. Kul. Kan leka med Linn om jag vill, men palla gå ända ut till ESTÖ. Pisslångt. Jag är ju på så jävla dåligt humör oxå.
Inte har jag ätit nåt sen imorse heller. Jo, druckit lite proviva-grej.

Har försökt väcka Jessica hela dagen. Utan resultat. Till slut gick jag och ringde på dörren vid halv fyra. Bajskorv.
Upp kom hon i alla fall.


Nu ska jag gå hem till Jonnie och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0