Kort inlägg


Hej!

Har suttit nu ett par timmar och spelat poker och surfat runt på alla möjliga sidor. Har inte riktigt haft tid med det sen jag kom hit. Men nu har Ida och Helenat suttit och pluggat så jag passade på. Annars är det full rulle helatiden.

Just nu håller de på att laga mat. Kyckling, ris och currysås. Är hungrig faktiskt. Vi har säkert gått en halvmil idag. Kanske man har gått ner ett par kg tillls man kommer hem. Fast jag har nått min målvikt så det är inget som spelar någon roll egentligen.
Kan ju äta kakor (läs Oreos, yummie!) med gott samvete i alla fall, eftersom vi går så mycket.

Imorgon vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, vi får se.
Ska i alla fall hjälpa till med maten nu. Ser väl eventuellt "vänner" sen på datorn igen. Älskar det, haha.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snart och snart ?! Det är ju fan tre dagar kvar !
Jag ska åka dit med viktoria, viktors dotter... bara sådär liksom...

2008-04-01 @ 21:24:05
URL: http://jessica182.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0