Min dag so far.


Har precis varit på gymnasiet och häåmtat min gamla betyg från 2005. Jösses. Fast jag hade för mig att de var sämre.
Skönt för mig i alla fall att jag hade IG i både Svenska A och B för då kan jag plugga upp det på komvux. Vet ju att jag är duktig på det. Var bara så fruktansvärt jävla skoltrött. Sen mådde jag skit oxå., som alltid.
Är i alla fall hemma hos Jonnie nu en snabbis och kokar nudlar till frukost. Ska vidare ner till kokmvux oxh ha möte med syon där. Sen ska jag hem hit igen och hämta lillskrutten och köpa kattmat på konsum för att sen lämna det hemma hos David. Det är ju fortfarande MINA katter.
Jaha, nej, nu måste jag snabba mig lite tror jag. Har tid kl 13.00.



Ps. Är det bara jag eller SER man inte min "meny" till vänster? Med arkiv och senaste inlägg och shit.

Kommentarer
Postat av: mikaela

d e bara du!! hehe

2008-04-14 @ 13:39:38
Postat av: djujet

Jaha okaj :O Så länge sen jag hörde den låten , därför jag inte tänkte på det.
.. och jag ser inte din meny , för mig är den längst ner till höger (?) hahah

2008-04-14 @ 14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0