Min precious



Fan vad jag älskar min laptop känner jag. Den är helt underbar att skriva på. Saknar min precious. Men nu är jag hemma hos David och kan knappa lite på min älskling.
Visst kan jag ta med den till Jonnie, men han har bara ett internet uttag så det är inte så mycket mening med det. Men jag ska fråga honom en gång till om det inte går att lösa på nåt sätt. jonnie har dessutom datan 9457 mil från tangentbordet så jag ser ju knappt vad jag skriver när jag är där. Därför blir det en del stavfel och konstiga bokstäver mitt i orden när jag skriver.
Dessutom har jag ju alla bilder, all musik, mina bokmärken och ALLTING på den här datan. Gah. Är nästan lika handikappad utan datorn som utan mobilen. Nej, men nästan.

Jaha, nu ska jag sätta igång och skriva ett mejl till sony bmg angående min och Jessicas dag med Neverstore. De ska sedan använda min text i en artikel om Neverstore på playahead.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Spännande, vad ni får vara med om grejjer!

2008-04-16 @ 08:24:59
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0