Neverstore!!



Ojojoj! Haja våran dag alltså?!

Jag vaknade i alla fall imorse vid 6.00, gick och duschade, fönade håret för att sen platta det. En jävla tid tog det.
Tiden flög iväg och jag var ju naturligtvis ute med Enzo där i mellan. Det var dags att gå och jag var inte på långa vägar klar. Blev ju lite småirriterad på mig själv, för jag är nästan alltid klar i tid annars!

Vi kom iväg tillslut och jag fick sminka mig på tåget. Bra det blir då lixom?! Aja, what to do? Jag var för seg på morgonen uppenbarligen. Men vi hade kul på vägen in, käka små yoggisar, pratade om hur vi trodde att det skulle bli osv. Lite spänd var man allt, men absolut inte nervös.
Tågresan gick relativt fort och vi kom äntligen fram till centralen.

Jessica framme på centralen
image152

Jag med. Hur cool som helst, höhö.
image153


Där mötte vi upp en tjej som hette Sara och åkte med henne till Barkaby Centrum och från Barkaby ut på vischan med taxi. Ett flygfält var det i alla fall och i en av hangarerna var musikvideoinspelningen.
En skittrevlig tjej som hette Katinka kom ut och mötte oss när vi kom med taxin. Hon var tydligen deras PR-ansvariga.
När vi kom in i "garaget" var inspelningen i full gång men Jacob (Sångare och gitarrist) hade paus så han kom fram och hälsade på oss och så. Trevlig prick! Vi pratade lite om ditten och datten och han frågade även om vår video dvs det vinnande bidraget i tävlingen. Han tyckte den verkade tuff och skulle spana in den på youtube sen, hihi. Oscar (basist) hade redan sett den, hehe.
Efter en stund fick alla paus för det var lite trubbel med det tekniska och strålkastarna (väldigt stora lampor i alla fall) fungerade inte som de skulle. Då kom Erik (trummis) fram och småpratade med oss. han var skittrevlig och mest social av alla tre! Honom gillade vi bäst, hehe. Skitlätt att prata med och då kom ju jag igång, pratkvarn som man är, hahahahaha. Även han ville kolla in videon på youtube.
Vi fick oss även ett kort med honom tillsammans med oss!

image156

Sen var det dags att filma igen. Jäkligt spännande var det att få se allt. Pisscoolt!! Vi fick även kika i en liten monitor, hur det skulle se ut på tvn lixom.





Vi var där allt som allt i två timmar ungefär. 45 minuter var det menat från början, men det gjorde ju inte oss nånting lixom, haha. Sen var det dags att gå och då frågade faktiskt bandet själva (tror till och med att det var Erik, hihi) om vi inte ville ta kort allihopa tillsammans. Eh, jo!? Klart vi ville, men man vill ju inte vara framfusig lixom.

image161

image162

Efter det åkte vi taxi igen, till Hötorget denna gången. Fick Katinkas visitkort osch grejer. Hon fick våra mailadresser och lovade att mejla över korten hon hade tagit med sin kamera. Can't wait!

Vi gick och käkade på McDonald's efteråt. Glada som få. Vi kunde inte riktigt fatta att vi hade träffad dom. DOM lixom!
Åh, underbart. Nu bara MÅSTE vi ju åka på Moshpit Open den 17 maj. Lätt.
Helt glad, hihi.




"INTE BLINKAAAA!!!"

hahahahahahahahaha


Ps. Glöm inte att checka Jessicas version av dagen.

Ps.2. Vill återigen påminna om att det är privata bilder med COPYRIGHT! Om jag ser en eller flera bilder ute på vift på nätet utan min eller Jessicas tillåtelse tvekar jag inte att polisanmäla.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahahaha jäla dag !!! Är vi nå bra eller?
Inte blinka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahhaha
och 'hjälmig' hahaha
jag fick för mig att det var jacob som sa det där med bilderna, kanske inte var det ?

2008-04-09 @ 23:19:59
URL: http://jessica182.blogg.se
Postat av: Elenore

spännande

2008-04-10 @ 07:17:52
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: djujet

Du är så jäkla snygg djujet !

2008-04-10 @ 15:32:56
Postat av: Maria

Roooligt!
Alltså Sarah du ser så snygging ut alltså. Pigg och skit snyggt hår.

2008-04-10 @ 18:08:47
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: Louise

cooooolt :D

2008-04-10 @ 21:10:34
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0