Ointressant

Hallå i natten!

Idag har jag varit sjuuuukt trött. Somnade i eftermiddags och vaknade vid tjugo över nio. Great.
Så nu är jag inte så trött längre.

Ringde i alla fall Jessica och gick upp till henne och Alexandra. De skulle ut på Telegrafen men jag känner verkligen inte att jag har råd så jag skippade det.
Sebban var här hemma och spelade tvspel med David oxå.

Annars har det inte hänt så mycket spännande idag.
har ingen speciell skrivarlust heller, men det kanske kommer när jag varit hemma ett par dagar.

Ska nog se första säsongen av Greys Anatomy nu.
Såå, hejdåå.

image150

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT VA SNYGG DU E MIN LILLA INDIAN!!!!! PORR PORR!!! HAHAHA
PUSSAR FRÅN MIKAELA

2008-04-07 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0