Underbar dag

Hallå på er!

Idag gick jag upp väldigt sent, runt 11 nångång. Ida hade redan gått till skolan så jag gick med Helena dit. Mötte upp Ida som redan hade slutat och så tog vi tåget in till stan. Väl där åt vi på vääärldens underbaraste ställe!
En våffelresturang. SJUKT gott! Våfflorna var helt tjocka och jättegoda.

image147

image149



Efter det gick vi till Primarket. KANSKE VÄRLDENS BÄSTA AFFÄR?!?
Jag köpte ett par stövlar med klack, en svartvit randig t-shirt i stretchtyg, två par trosor och ett linne. Gissa vad det gick på allt som allt? 133 jävla kronor, hallå?!
Sjukt alltså.
Affären var dessutom lika stor som, ja.. jättestor. Två våningar i allafall. Vi gick inte ens genom allt för vi ska dit imorn igen med Fanny (den andra sambon) och Helena. ÅH, tänk om jag hade haft lite mer pengar?
Jag är skitfattig, men jag lär ju köpa liiiite till imorn. Bara lite.. hihi.
Jag har redan planerat min nästa resa hit, haha.

Annars har vi handlat mer mat idag, hehe och lite snax till ikväll. Det blir en helnatt med plugg för Idas del för hennes fil kraschade så hon måste gör om en del av arbetet. Stackare! Men jag har ju min dator med mig som sagt så det går ingen nöd på mig.

Är sjukt trött dessutom efter allt spring hit och dit på stan. Haha, har redan gått ner typ 1,5 kg på den korta tiden jag varit här. Sjukt ju! Väger 56,6.
Ikväll blir det kycklingwok. Mums! Jag längtar!

Nu ska jag surfa vidare och upptadera mig på folks bloggar.

image148

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad billigt du shoppa! Då är det ju roligt alltså!
Taaack, ja, nu är jag nöjd med headern! Den får vara kvar.

2008-04-02 @ 18:34:56
Postat av: djujet

Ser sjukt gott ut med våfflorna ! :O Och den där affären måste jag söka upp när jag åker till London :D

2008-04-02 @ 23:51:29
Postat av: ELenore

Dom såg asgoda ut!

2008-04-03 @ 08:17:44
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0