Värdelöst!


Detta ser ut att bli den tråkigaste och mest värdelösa kväll/natt i hela mitt jävla liv.

Jessica och Jennie jobbar hela natten. Jonnie slutar som sagt vid 22.00 och är hemma vid 00.00. Vissa andra är TRÅKIGA, Mikaela har besök och jag är fattig så jag kan inte gå ut + att jag har en hel djurpark att vakta här hemma.
ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH.

Nejmen jag sätter väl på en film. Vad kul.
Fast först ska jag masa mig till konsum innan det stänger.
Till den här kvällen krävs ju seriösa uppmuntringsmetoder, såsom cola och choklad.
Jag ligger ändå ganska mycket under min målvikt så det gör mig inget.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Attans, jag som ville smitta hela nynäs... ;)

2008-04-12 @ 20:20:10
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0