Sömnlös i Ösmo


God.. eftermiddag blir det väl?

Inatt har jag inte sovit särskilt gott. Min hårdrocksgranne röjde ända fram till 04.40. Ja, det var då jag tillslut somnade i alla fall.
Sen nu när jag var ute med Enzo såg jag att han hade spytt ner hela vägen utanför porten. Fresh. Grannen alltså.

Ikväll tror jag att jag ska leka med Jonnie faktiskt. Han frågade igår om jag ville komma över ikväll och se på film! Så vi preliminärbokade det.

Vad har mer hänt?
Jo, vi var på det där "Parksommar" och såg Backyard Babies och Takida. Hur mysigt som helst!
Sen var vi på efterfesten på Tyrol och krockade med Dregen.


Idag vill jag även säga grattiiiiiiiiiiiiiiis till min fru som fyller år! Hela 21 faktiskt. Fast hon är ju fortfarande i Grekland så jag kan ju inte fira henne direkt. Får ta det på måndag när hon kommer hem.

Nähä, nu ska jag duscha och sen gå till Ica och säga upp mig.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Säga upp dig?

2008-08-15 @ 14:21:37
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0