Vad är grejen?


Jag hajar inte grejen med att jag har fler läsare än någonsin när jag inte ens skriver nåt?!

Snart ska jag diska och plocka undan diverse här. Daniel kommer och hämtar mig. Han har tydligen en "överaskning" på G. Jag har ju självklart inte fått veta vad det är. Men det blir spännande!!

Igår tvättade jag lite kläder av vår enoooorma tvätthög. Men torktumlarhelvetet funkar inte så det mesta är fortfarande blött. Hur gåre?
Finns inte ens plats att hänga upp allt här i lyan.

Min första skoldag var igår. Det var ju intressant. Är lite nervös över att jag inte ska klara av det, men jag måste ju försöka! Nu kan jag alltså säga att jag är studerande!
"-Vad gör du då? jobbar, pluggar?"
"-Ja, jag pluggar till undersköterska."
Det låter bra va?

Kommer väl mer uppdateringar sen, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Det låter toppen!

2008-08-12 @ 11:57:14
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0