En annan del av Köping

Sitter och tittar på "En annan del av Köping". Är det nå underbart eller?!
Jag älskar verkligen det programmet! De är så härliga!
Man får sig ett gott skratt i alla fall.


Var uppe hos Jessica en för en stund sen. Jennie är fortfarande kvar. Tror hon har varit där sen i torsdags eller nåt, hehe.
Vi såg lite på en dokumentär om Britney Spears på E!
Fy vad jag tycker synd om henne. Det är ju helt hemskt!
Usch.

Imorn händer nog inget särskilt. Ska köpa lite kattsand och slänga lite kartong, annars inget särskilt.
Ev. träffa Mikaela, Jonathans tjej. Hon har ju inte så mycket att göra nu när Jonathan är i lumpen. Stackarn.


oh.. nu börjar det igen. hejhej

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa, håller med! En annan del av köping är heeelt underbart. Vilka livsnjutare dom är alltså!
Ps. jag har testat nästan alla "igångsättnings-metoder" utom räkorna för jag mår illa när jag tänker på räkor.. :D jäkla unge och hålla i sig då..

2008-02-04 @ 13:08:52
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0