Hypnosterapi

Thaaaank goooood!







Nu ska jag snart rusa till bussen för att åka på hypnosterapin. Glömde ju berätta att förra veckan "såg" hon min"skyddsängel" i form av en gammal gumma som satt ihopkrupen brevid mig. det roliga är att för två år sen var jag på celliminneshealing och den tjej såg SAMMA gumma! Dessa två tjejer är helt oberoende av varann. Tufft va? Det var lixom samma beskrivning av dem oxå.
Hihi.
Jag tror det är en gammal släkting från Peru. Nån av min morfars förfäder. Kanske rent av hans mamma eller mormor?


Efter det är det dansträning som gäller, wiie.

Kommentarer
Postat av: djujet

:O VA !? Jag vill veta mer , jag vill veta mer , jag vill veta mer ! Nog bäst att vi tar en cigg snarast möjligt :O

2008-02-05 @ 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0