Inte på städhumör

Gårkvällen var trevlig med Jennie och Jessica på besök. Vi drack vin och champagne, haha. Lite off var vi dock. Ingen riktig J.J.S stämning. Men det blev sent ändå. Sen drog de och skulle leta efter "roligt" folk som var på väg hem från krogen, men jag hoppade det och gick och la mig istället.
Mår lite halvtaskigt nu dock, mina "nya" tabletter verkar inte gå ihop med alkohol den här gången. Alltså, jag har ju ätit dem förr och då var det ingen fara. Men nu får jag ångest dagen efter. Tråkigt.
Jag får helt enkelt avstå från alkohol, hehe.

Vaknade sent i dag.
D var mysko innan han gick. Riktigt mysko.
Solen skiner och jag har varit ute med EnzoPlutten på gräsmattan och lekt.
Har vikt lite tvätt men borde vika mer för vi har ett helt berg här hemma.
Borde i och för sig köre en hel storstädning, men jag pallar inte.
Man måste vara på rätt "städhumör" och det är inte jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0