Jazz och drömmar

Hade ytterligare en dröm innan jag gick till dansen.
Nämner inga namn men jag drömde om ***** och hennes bebis.
Mysko dröm faktiskt.
Helt luddig.
Vi var i alla fall vänner igen och pratade om ditten och datten. Jag var hemma hos dom och vi bodde tydligen bara ett stenkast från varann.
De hade sjukt fin havsutsikt! Det var typ Nicksta fast ändå inte.
Sen drömde jag om en tjej från dansen, haha. helt otippat. Första gången jag träffade henne i tisdags lixom.
Hon vattnade blommor och hade ett lakan på huvudet.
Minns inte så mycket mer tror jag..
Fan borde ha skrivit ner den på en gång.



Jazzlektionen gick i alla fall sjukt bra! Gah! Underbart.
Sen tyckte Maria att jag även skulle stanna på lektionen efter så då gjorde jag det. Oxå jazz, fast mer avancerad.
Såååååå kul!
Kände mer och mer hur "gamla" dans-sarah kom fram, yay!
Det var svårt att hänga med bara, i alla fall på den avancerade. Men det är kul med lite utmaning. Ganska bra gjorde jag ifrån mig tycker jag.
Längtar till nästa vecka!
Gjorde även typ 1000 situps. Phew, jag som inte har tränat på typ 3 år. Detta blev verkligen en rivstart!
Men i love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra du skriver ner dina drömmar. Spännande detta med drömmar och hur man tolkar dom :)

2009-05-24 @ 00:43:35
URL: http://www.drommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0