Läkarbesök

Har precis varit hos läkaren och det gick jättebra! Han var glad över att jag mådde så pass mycket bättre.. på så kort tid!
Bokade en ny tid om en månad.

Sov sjukt dåligt inatt, eller imorse blev det ju. Var jättetrött men jag kunde verkligen inte sova. Låg och vred och vände på mig så gott det gick för EnzoKorven envisas ju med att ligga mig, som en katt. Sötisen. Ville inte väcka honom, så jag kunde inte hitta en skön och bekväm ställning. Men jag somnade tillslut. Vaknade dock med ett ryck och trodde jag hade missat läkartiden, men det hade jag inte.

Då var det fredag igen, veckorna bara flyger iväg. Riktigt vårväder ute! milt väder och fåglarna kvittrar, ingen sol men det käns vårigt ändå. Såg att det börjar knoppas på nyponbuskarna oxå, MYS!
Hoppas det håller i sig och inte blir nån mer snö nu.

Läste gamla sms idag i hissen från läkaren. Från David.
Att det kunde vara så bra då och så dåligt nu..
Eller dåligt.. vi har ju gjort slut fast jag bor kvar här.
Saknar gamla Sarah och David. Enormt.
Jag var helt tårögd där i hissen.
Vi får se hur det blir med den saken, jag är inte riktigt vid mina sinnes fulla bruk just nu.
Måste nog sova lite.
Ida ringer på skype vid 13.00, länge sen vi kunde prata ostört eftersom David är hemma på kvällarna.

Jahapp, vi kanske hörs senare folket!


Kommentarer
Postat av: djujet

Känns som jag har missat sjukt mycket ? :S

2008-02-08 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0