Prinsesstårta!

Är typ sjukt sugen på prinsesstårta?!
Nästan så jag snor Davids kort och springer till konsum, hehe. Jag har ju som bekant INGA pengar. Inte förrän imorgon.
Men åh vad gott det vore. Och cola.
Fan, har börjat dricka sådär sjukt mycket cola igen, eller näe, nte riktigt lika illa som förra gången men jag dricker mycket mer cola nu än för en månad sen.
Men vågen stod på 59,3 imorse ändå. Hihi.
Ett kg kvar, typ, så är jag nöjd och glad! Vill ha 58 PRICK!


Blir till att sitta uppe i natt och skriva på uppgiften jag fick av hypnosterapeuten. Hade typ glömt bort den och sen tänkt "jag gör det sen". SÅ typiskt mig! Men det är en rolig uppgift faktiskt. Ska beskriva både mamma och pappa i DETALJ. Hur de luktar, ser ut, rör sig, låter, gillar, säger, tycker osvosv. Sen ska jag även skriva vad jag hatar respektive älskar hos mig själv.
 Förstår inte varför jag inte tagit mig i kragen innan. Men så är det med mig och "läxor". Hu roliga dem än är KAN jag bara inte ta iyu med dem, det är som en spärr eller ett block. Sjukt.


Just nu sitter David och Sebban och spelar Drakes fortune Uncharted. Riktigt spännande att se på faktiskt.


Hallå! Jag har kommit på att jag faktiskt saknar kameran jag köpte och lämnade tillbaka i julas. Illa.
Nu när jag ser bilderna från den ser jag verkligen skillnaden! kanske inte systemkamerakvalité, men absolut bättre än min mobilkamera, haha.
Jaa, inte så mycket att göra åt. Har en londonresa att "spara" (Finns inget att spara ifrån?!) till.
Inte så långt kvar nu. 30:e mars!

Just det!
Har även lagt en intresseanmälan på en lägenhet på Heimdal. Inflyttning i juni dock, men bättre än inget. Synd bara att jag inte har råd med den egentligen. Haha, men det är typ den billigaste hyran man kan få i Nynäshamn för en tvåa. Helt sjukt egentligen, en etta på fröjas för 3700 och en tvåa på Heimdal för 3600?! Heimdal ligger dessutom MYCKET mer centralt.
Jaja, får se om jag får den eller inte. Det är en tvåa på bottenplan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: beeeeeejbi

ååh du har snart nått ditt viktmål!!!
du är så duktig!!!!! =D
kämpa kämpa ;)
såg förresten dina bilder (som du vet)men de syns ju jätteskilland, måste kännas roligt!

2008-02-24 @ 17:58:52
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: Elenore

Vad spännande! Skönt med eget.
Hejja på med vikten, du är så fin! =)

2008-02-25 @ 13:45:48
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0