Radio?

Ujujuj, nu måste jag sätta fart på bloggandet känner jag!
Har precis pratat med en jättetrevlig tjej från P3 som ska intervjua mig i radio på Måndag.
Angående min depression osv. Ska bli spännande!!
Kommer väl mer info sen.


För övrigt är jag fortfarande sjuk. Täppt i näsan as hell och allmänt snorig.
Tog mig i kragen och duschade och sminkade mig idag i alla fall. Känns fräscht.
Ska möta en vän i centrum sen och få låna en bok! yay.



Min stackars Enzo-kille har så trååååkigt nu när jag är sjuk. Förlåt hjärtat, men jag orkar verkligen inte vara "rolig" just nu.
Puss

image80

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul! :) då ska jag lyssna

2008-02-21 @ 14:50:33
URL: http://underbarasandra.blogg.se
Postat av: djujet

Vad fräckt :D

2008-02-21 @ 15:17:52
Postat av: Maria

Hata att vara sjuk, eller hur?

2008-02-21 @ 21:55:59
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0