Tankar och funderingar

Har inte skrivit på ett bra tag såg jag. Sorry!
Det har hänt rätt mycket, men inget jag kan skriva om här tyvärr. Haha.

Senaste dygnet har varit konstigt, har känt mig konstig. Men David har legat i influensan hela veckan så det är kanske inte så konstigt när allt kommer omkring..
Har legat vaken sen 01 i alla fall och läst. Tiden går såå fort när man läser.
Sen vaknade Enzo och ville kissa. Då vaknade David oxå så jag var tvungen att släcka läslampan när jag kom in. gjorde ett halvhjärtat försök till att somna men tankarna bara snurrade i huvudet så jag satte mig här istället.
Skumma grejer man tänker på egentligen.
Låg och tänkte på vad jag ska ha på mig på dansen på tis, om jag är frisk. Vad jag ska ha på mig på dansen på tor . Hur tusan jag ska lära mig den avancerade jazzen ordentligt utan att träna med någon som lärt sig den bättre än jag. Tror inte att någon i min grupp har varken tid eller lust att träna med mig. Känner dem inte! Dessutom är de 15-16 år, haha. Känner mig helt gammal. Men de är grymma! Som fan.
Den andra jazzen har jag mycket lättare för, även fast det är i princip samma grupp. Men jag är bara helt blockad när det gäller den avancerade. Blä. Det är så många steg, så FORT! Pang, pang, pang.
Lilla jag som inte tagit ett danssteg på två år, höhö. De andra dansar fan 5 dagar i veckan.

har även legat och funderat på om Mamma och Tomas har några klipp på mig på datorn när jag dansar. De borde ha det! Med tanke på att de filmat med digitalkameran de senaste åren. Måste verkligen fråga dem.

Vad funderade jag mer över? Jo, måste ringa alla de nummer till privata hyresvärdar jag fått och försöka övertala dem att ge mig en lägenhet även fast jag har så osäker inkomst, dvs sjukpenning. Eller snart aktivitetsersättning.
Ringde soc men de "kan" tydligen inte hjälpa mig på något sätt innan jag har ett giltigt hyreskontrakt att visa upp. Men hur tusan ska jag få tag på det UTAN pengar? Frågade tanten det men hon bara skrockade och sa att "ja, jag sitter ju i en lite knivig sits".
Tack för upplysningen.
Tur att David är så pass snäll att han låter mig bo kvar..
Annars hade jag fått sova i en trappuppgång eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Elenore

är inte borta, ska orkar inte skriva bara.. =)

2008-02-18 @ 09:01:18
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Elenore

Är ni inget par?

2008-02-20 @ 06:40:23
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Sofia Larsson

Hej,
jag jobbar på P3, på programmet kvällspasset. Vi vill intervjua någon som bloggar om sitt liv, om att äta antidepp, om känslor.
Det handlar om en intervju på cirka fem minuter.
Skulle detta vara intressant för dig?
Hör gärna av dig så berättar jag mer!
MVH
Sofia Larsson
tel 031-837781

2008-02-20 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0