Bio!

Nu har jag lämnat in papperna angåede aktivitetsersättningen. Fick oxå veta att det troligt vis blir mindre pengar än vad jag redan får?! Hur ska vi klara oss? Jag tror helt ärligt att jag blir tvungen att flytta så jag får bostadsbidrag beviljat, för det får jag inte om jag och David bor ihop.

Davids kompis Sebban är här idag och spelar tv-spel för fulla muggar! Jag har mest sovit, har varit sjukt trött så grabbarna har fått tagit hand om Enzo oxå, hehe.
Nu ska vi strax äta middag som David har lagat. Spagetti med köttfärssås.
Sen ska jag duscha för vi ska på bio på Heron! Vi har inte varit på bio sen förra året David fick biobiljetter av sin chef, haha. Beowulf (?) blir det.

Nu är det mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0