Bok efterlyses!

Sorry för typ skitdålig uppdatering, men det har hänt nada i min vardag/mitt liv så det har ändå inte funnits nät intressant att skriva om.
Fick ju en seria böcker av mamma och Tomas i julklapp, eller jag fick bok 1,2,5,6 hehe. Men det stog ingen information om böckerna på nätet, i vilken ordning de var osv så jag klandrar dem inte. Fick ju presentkort av Jonathan och Mikaela på adlibris så jag tänkte att det skulle lösa sig ändå. MEN! Bok nr 3 har utgått ur sortimentet! Vad är det för jäkla påhitt? Hur kan de sälja bok 1-8 men inte 3:an? Den trycks lixom inte ens längre! har letat ÖVERALLT på nätet men hittar den ingenstans. Finns det någon vänlig själ därute som råkar sitta på "Vindens öga" av Saga Borg och vill typ sälja den till mig vore jag oändligt tacksam!


Om ett par timmar ska vi åka till Farmor & Matti för att fira lite jul i efterskott. Vi ska i alla fall äta middag (de lagar UNDERBAR mat, jag skojar inte) och sen ska de få en julklapp av mig och David. Hanna och Jonathan ska med oxå. Kan nog bli riktigt trevligt! Min farmor har en sjukt rolig humor, hon är asrolig hela hon och vi brukar nästan alltid börja gapskratta när vi är hos henne. Min farmor <3.

Idag har jag varit sådär sjuukt seg igen. vaknade vid tio men förmådde inte att ta  mig upp ur sängen förrän vid halv två!! Jag gled in och ur sömnen som i en dvala, fast jag hade svarat lika vaket som om jag hade varit uppe i 5 timmar om nån hade pratat med mig. Det är en dold talang jag har, haha. Jag kan prata helt vaket om nån så ringer mitt i natten. Jag BLIR vaken dessutom. Fast det har hänt flera ggr att jag har varit tvungen att kolla på mobilen dagen efter om jag verkligen har pratat i telefonen eller bara drömt det. Men det händer bara om det är korta samtal. Allt detta är mammas fel, men den historian tar jag en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Elin

de du inte alls långt :)

2008-01-06 @ 17:24:13
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: matilda

Haha så är det för mig med! Om det ringer till mig jag kan låta jättevaken men har inget minne av att jag har pratat i telefon!

2008-01-06 @ 21:47:43
URL: http://outstanding.blogg.se
Postat av: djujet

Har du kollat på biblioteket ?

2008-01-07 @ 12:03:31
URL: http://jjossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0