Dålig kväll blev till bra kväll

Som jag förutspådde blev denna kväll skit med gråt och en massa dumma tankar. Dock ringde Lina som räddaren i nöden och kom över med sin Svea (STOR blandras). Jag fick ventilera mig och skratta lite så det gick  faktiskt över! Trodde det skulle sluta illa där ett tag..
Den lilla lusen ska åka till Florida nästa vecka. Fyfaaan, haha. Sen ska de typ lyxkryssa till Bahamas eller vad det var. Men det är hon faktiskt värd! Verkligen..

David sover hos Sebban i natt som sagt så jag är alldeles lonley. Men jag har lite sällis på msn och det är ju tur.
Ska väl ta och krypa till kojs så småning om. När det nu blir.

Men ni får sova så gott!
Kanske jag klämmer in ett till inlägg innan jag somnar, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din blogg är grymt snygg!

2008-01-27 @ 07:26:21
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0