Dance, dance!

Yeaaah, folket, vet ni vad?!
Jag ska börja dansa igen!!
Det var såå länge sen så jag har säkert tappat allt, men det ska bli så himla roligt!
Nu på Tisdag börjar det och det är Maria som är läraren, gah, grym tjej! Min gamla danslärare med andra ord. Skillnaden är bara att hon har öppnat en egen studio så vi är inte kvar på Ösmo Dansskola.
Yeah, jag är SÅ pepp!
Känns bra... brrrrrrraaaa!


Jaha, idag var jag hos läkaren. Ska byta medicin IGEN. fast den här gången var det jag som bad om det. Cipralex är inget för mig. Ska byta tillbaka till Zoloft! Yey. Den medicinen har jag ju ätit sen 2001, om man inte räknar med när jag bytte 2006, och med den har jag ju "levt normalt" eller vad man ska säga. Can't wait tills den börjar verka. Hoppas, hoppas bara att den funkar så bra som den gjort tidigare. Den MÅSTE det. Nu är jag trött på det här.


Ikväll är det ju Let's dance oxå! Det måste man ju glutta på. Ska nog ringa Jennie nu och kolla hur det blir ikväll, vi skulle ju kolla på det tillsammans jag, Jennie och Jessica.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så roligt att du ska dansa igen. Du är sjukt bra på att dansa juuuuuuh. Nee man ska ju inte färga håret men jag har inget att göra på dagarna så jag var tvungen :P eller nått. Trevlig Let´s Dance kväll :D

2008-01-25 @ 15:59:09
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: djujet

Så roligt för dig ! :D Verkar som du också tar tag i saker och ting nu , hoppas det blir bra :) Glad för din skull !

2008-01-25 @ 18:28:24
Postat av: Sofia Larsson

Kan du kontakta mig? Jag jobbar på P3 och vill intervjua en person som äter antidepp och bloggar. Hör av dig så berättar jag mer.
MVH
Sofia
tel 031-837781

2008-02-20 @ 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0