Dansen och London

Hallå, hallå!
Det gick ungefär som väntat på dansen. Jag sög, haha. Nä, men jag var så himla osäker på mig själv.
Man måste våga vara ful för att bli snygg! I alla fall när det gäller dans. Jag gick inte riktigt efter det mottot idag, men sen var det ju oxå första gången på två år som jag dansade en koreografi. Men jag hängde på okej ändå. inte som jag hade velat, som sagt, jag har ju en enorm prestationsångest när det gäller just dans. Antingen vill jag vara bäst i hela gruppen, eller så går jag och tjurar i ett hörn.
Maria blev lite arg på mig för att jag gömde mig längst bak, men jag behövde lite space och tid innan jag kände att jag ville "visa" mig för henne. Hon är ändå min idol! Ja, det är hon faktiskt. Hon är skitsnygg och är grym på att dansa. Då menar jag GRYM!
Men jag tror hon kan mig lite nu. Har ju ändå dansat för henne i 4-5 år. Hon vet att jag behöver mycket pepp och lite tid. Sen löser det sig. Hon var jättegullig i alla fall. Sa att hon tyckte det var jättekul att jag kom och frågade även om jag ville börja på jazzen på torsdagar oxå. Det vore ju jättekul! Men jag får se, är ju hos Mahin då. Får se om jag hinner hem.
Summan av kardemumman blev i alla fall; gah, vad jag har saknat dans och, GAH, vad jag önskar att jag inte hade tappat så mycket!! Skitkul och jag hoppas det bara går bättre och bättre! Tycker det är grymt roligt att Maria "sett" mig nu oxå. Ni som vet vem hon är vet oxå kanske att hon inte är världens lättaste person? Jag tycker inte det i alla fall. Men jag gillar henne massa ändå!


Pratade med Ida på skype nyss. ÄNTLIGEN har jag hörlurar med mick så vi kan prata igen. Vi pratade massa om ditt och datt, även fast vi sågs i söndags. Vi har alltid en massa att prata om. Vi bestämde i alla fall att jag ska åka till henne i London. Snart! Redan 30 Mars om allt går som planerat. Hon har påsklov då, eller har haft, så hon åker med mig från Sverige dit, sen är jag där i fem dagar, så åker hon med mig hem oxå. Toppen! Hon kommer ju visserligen gå i skolan de flesta dagarna, tror jag, men jag kan ju alltid sova. Hihi. Nä, men det ska bli grymt kul faktiskt! Måste bara fixa hundvakt åt Enzo.
 Nån frivillig?
David kan ju inte ha med honom på jobbet, och det blir ju under fem veckodagar så jag får lösa det på annat sätt.
Tänkte fråga Jennie imorn, om hon har lust. Hon är ju hemma om dagarna hon med. Annars tänkte jag fråga Jessica. Hon är ju oxå hemma. Men känns ändå som jag vill ha några reserver, det är ju ändå en liiten bit in i framtiden och mycket kan ju hända.

Min bästa vän sen 18 år tillbaka. Min Idahoo. Haha
image73


Ida och Enzo i somras/höstas
image74

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att åka bort lite! Träningsvärk idag då?

Det är lungt att äta donken 1 gång /månaden men alldeles för lite för min smak.. Jag äter det säkert 1gång i veckan, jag har ju inte så långt dit heller.. Igår t.ex! Hiiihi

2008-01-30 @ 10:46:50
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0