Fredagkväll

Oh, god!

Ska berätta om min Fredagkväll/natt/lördagmorgon.
Haha.
Aa, jag Jennie och Jessica skulle i alla fall ha vinkväll. Typ snacka, skratta och dricka vin.
Gick upp dit vid halv åtta ungefär och fick då en liten drink. Jättegod, men svinsöt. Pink Lady heter den.
Vi satt och snackade en massa och drack drinkar och vin.
Efter ett tag bestämde vi oss för att hämta TP (sällskapsspelet ni vet?) hemma hos Jessicas mamma.
Sagt och gjort!
Vi spelade och Jessica van typ på en gång, den lilla råttan, haha. Men jag och Jennie fortsatte att spela. Herregud så mycket vi skrattade! Vi hade fått i oss rätt mycket alkohol vid det här laget så vi sluddrade och grejer när vi skulle läsa frågorna, det var kul!
Har massa kuliga filmer jag filmade med kameran, får se om jag lägger upp nån här sen.
Aaa, jag kom i alla fall tvåa.
Jessica blandade typ sex stycken (VAR!!) såna här hotshots (med kaffe och grejer i och grädde på toppen) som vi shottade under spelets gång. Jag är helt seriöst förvånad över att jag inte låg under bordet! Men jag mådde verkligen toppen och hade skitkul! Drack och drack gjorde jag oxå, det brukar VERKLIGEN inte hända ofta att jag dricker SÅDÄR. Kanske en gång vartannat år eller så, hur som helst, vi spelade poker istället. Skitkul!
Lyssnade på musik och sjöng och tog en massa kort.
Tiden gick så jäääävla fort, jag tänkte hela tiden "Nej, nej jag vill inte att den här kvällen ska ta slut, jag vill inte gå hem än!". Men vips så var klockan 4 på morgonen. Vi snackade med Jessicas brorsa (Min bästaste Jonnie, men det vet ju bara mina gamla läsare från min gamla blogg, orka förklara nu, aja) och han hade oxå typ fest så dom kom till oss istället!! De var inte så många, fem stycken kanske. Perfekt.
Vi hade ännumera roligt och nu fanns det ju lite andra människor att babbla med.
När klockan var 10 slocknade jag som ett ljus i soffan. Vi hade druckit i 13-14 timmar då?!
Fattar verkligen inte vart tiden tog vägen?!

Verkligen tack för en underbar kväll!! Det måste vi göra om!


                                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0