Hemma igen

Så ja, nu är jag hemma igen!
En riktig toppendag har det varit! Strålande solsken och jag kände mig till och med snygg, hihi.
Mitt humör har varit glatt och är det fortfarande.
Gick jättebra hos Mahin och vi pratade och skrattade lite.
Känns verkligen som mitt liv har tagit en drastisk vändning, helt sjukt!
Vet att det förmodligen kommer komma bakslag men det är faktiskt inget som bekymrar mig just nu på stunden. Får ta det när det kommer.

Väntar även på att ugnen ska bli varm så jag kan slänga in min kebabpizza. MUMS!
Är jättehungrig.



Nu ska jag ringa Ida på skype!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att det känns bra idag!
Så härligt att läsa, man blir glad själv!

2008-01-31 @ 21:20:19
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0