Kväll med brudarna

Nu är jag hemma igen!
Blev en Let's dance/Tp kväll. Mycket trevligt med en massa skratt.

image71

Vi blev hungriga i början av LD så vi gick till konsum och köpte smörgåstårta, mums. Men jääävlar vad mätt jag blev! Kan ju bero på att jag knappt käkat nåt den här veckan. Mådde fan illa. Blä. men det gick över och då smällde jag i mig en massa popcorn istället, hehe.

En lagom lång kväll i alla fall. Men nu är jag som sagt hemma. Är lite halvtrött faktiskt. kanske man ka få sig lite sömn i natt för en gång skull?

Imorn har jag ingen aning om vad som händer. inget speciellt skulle jag tro. David ska i alla fall iväg med Sebban och bowla och se på bio. Sen skulle han troligtvis sova där, så jag blir ensam.
Ganska skönt faktiskt!



Haha skönaste kommentaren var i alla fall från Jennie ikväll.

TP fråga:
"Var lägger sköldpaddorna sina ägg?"
Jennie: "... i skalet..?"


HAHAHA, oooh, kuuul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0