Meningslös dag

En meningslös dag har det varit idag. Grått och trist.
Om jag inte hade haft Enzo hade jag säkerligen sovit bort hela dagen.

Natten var inte så kul heller. Somnade vid 8 i morse ungefär. David härjade omkring i sömnen och jag kunde inte sova. Eller, jo, jag sov först men David väckte mig runt halv ett och sa att Enzo var vaken. Eh, jaha?
Sen kunde jag inte somna om.

Imorn är första danslektionen i alla fall. Iih, helt nervös. Kommer säkert bli skitförbannad på mig själv för att jag tappat så mycket. Men, men. Första lektionen på en termin brukar ALDRIG gå bra för mig så. Hoppas bara det är några kuliga i gruppen och att jag inte är äldst. Men det är jag nog.

Ingen egentlig lust att skriva som vanligt, vet inte ens varför jag skriver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0