Migmigmig

      Acceptera mig, Associera mig, Attackera mig,
Attrahera mig, Avguda mig, Bär mig,
Bedöva mig, Behåll mig, Behöv mig,
Bit mig, Busa med mig, Charma mig,
Chockera mig, Dansa med mig, Diskutera med mig,
Disponera mig, Distrahera mig, Dö för mig,
Döda för mig, Dröm om mig, Dyrka mig,
Få mig, Fascinera mig, Finjustera mig,
Flirta med mig, Förfölj mig, Förför mig,
Förstå mig, Fånga mig, Fråga mig, Förlåt mig,
Ge mig, Glöm mig, Gör om mig,
Gråt med mig, Gunga mig, Ha mig,
Håll om mig, Hångla upp mig, Hoppa på mig,
Hypnotisera mig, Ignorera mig, Intressera mig,
Jaga mig, Kela med mig, Kåta upp mig,
Knulla mig, Köp mig, Krama mig,
Kyss mig, Locka mig, Lyssna på mig,
Låna mig, Le mot mig, Lek med mig,
Lita på mig, Lugna mig, Manipulera mig,
Mata mig, Missförstå mig, Nafsa mig,
Odödliggör mig, Orka med mig, Pilla på mig,
Plåstra om mig, Pussa mig, Rör mig,
Reta mig, Röva bort mig, Se mig,
Sluka mig, Smek mig, Sov med mig,
Ta mig, Tala till mig, Tala med mig,
Tygla mig,Tänd mig, Tänd på mig,
Tänk på mig, Tro mig, Tyck om mig,
Titta på mig, Underhåll mig, Umgås med mig,
Uppskatta mig, Vägled mig, Visa mig,
Viska till mig, Älska med mig, Älska mig.....


Kommentarer
Postat av: djujet

Oh , det var länge sen man såg den listan :D

2008-01-11 @ 14:38:10
URL: http://jjossa.blogg.se
Postat av: Maria

Hey!
Är min sida FÖR snurrig? Jag sitter och ändrar så mycket så jag har ingen koll längre! :) Det är ju meningen att man ska kunna LÄSA liksom :D Jasså ru så Enzo är också petig! Nämen det är så svårt för jag tycker att, jaaamen han kan väl också få nått gott? NEJ säger Marcus, tillsist får han i allafall, just som du säger, för att han VET. Han hypnotiserar mig!! Har du sett Shrek 2.. katten i stövlarna, så gör han! Men nu har vi (eller jag) bestämt att han ska äta hundmat. Vet inte vad det nya heter. Vad äter Enzo för något?

Jag hoppas verkligen att bebisen ser normal ut. Jag har drömt massa drömmar om att den ser hel werdo ut.

KRAM

2008-01-11 @ 15:32:25
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0