Skräckupplevelse

Nu ska jag berätta om min skräckupplevelse idag. Det var rent ut sagt hemskt och jag vill aldrig vara med om något liknande igen!

Dagen började väl som vanligt när David jobbar. Han gick upp, gick ut med Enzo och väckte mig när han skulle gå. Det tillhör ju i och för sig inte vanligheten att han går ut med Enzo på morgonen men ibland händer det och då kan jag ligga och dra mig i sängen utan kissfläckar på golvet. Så var det alltså, jag drog mig i sängen, läste lite och gosade med en trött vovve.
Efter ett tag var det dags att gå upp och som vanligt hade jag ingen matlust så jag drack ett glas juice.




Och här slutar min novell för att skithelvetesbloggjävlen loggade ut mig (kan ni tänka er då hur mycket jag hade skrivit om jag loggades ur till och med?). Jag hade skrivit JÄTTEMYCKET. Verkligen skitmycket, helt nöjd var jag!
Detta är vad som sparades i utkastet!!!! JÄVLA SKIT.

Jag varken kan eller orkar skriva om allt, det var genialt! Början av min författarkarriär ffs!
Jahapp, vad göra? Ingenting.
Min skräckupplevelse var att jag tappade mobilen men fick tillbaka den genom ett under. Kul.
Jag som hade byggt upp spänningen så i inlägget som förvann.
Det är verkligen inte min dag idag.


SKIT!!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

kunde du inte bara tryckt på bakåt knappen då? brukar funka för mig iaf..

fan va jobbigt ändå=(

2008-01-07 @ 22:46:33
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Lollo

mjo, jag vet inte, men jag tror ändå det är bäst såhär..Jag sa till micke att jag ville ta en paus, just för å se om de bara va en svacka, men han vill inte gå i ett "kanske"..och eftersom vi har distans förhållande så måste det verkligen kännas heeelt rätt för att man ska orka, o tycka det är värt det..Men men, kanske vi hittar tillbaka..eller så gör vi inte det..just nu känns det endå lite okey, jag är inte heeeelt förkrossad direkt..
kram kram!!

2008-01-08 @ 11:48:17
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: djujet

Oh , fan vad störigt ! Har hänt mig nån gång också , så sen dess kopierar jag alltid innan jag trycker på publicera , hänger sig datan då kan jag bara klistra in det igen :\

2008-01-08 @ 18:07:14
URL: http://jjossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0