Strange feeling inside..

Alltså.. jag mår helt konstigt!!
Det är som en storm inom mig som bara väntar på att få komma ut, jag har ännu inte riktigt kommit på om det är en bra eller dålig "storm".
Känns nästan som innan en panikångestattack HELATIDEN. Jag är kallsvettig om händerna, det pirrar och sprätter i magen, är rastlös, har hjärtklappning och är orolig. Ingen matlust för fem jävla öre.
Annars brukar ju hungern göra sig påmind framåt kvällen vanliga dagar, men nu..
Fick tvinga i mig pyttelite mat. Har ingen ro att äta och känner inga hungerkänslor.
What's wrong with me?!

Har varit såhär efter igårkväll/natt.
Jag har mina aningar, men att det skulle bli så här påtagligt, haha, det hade jag väl aldrig trott.
Ändå är jag glad och otålig. Vill börja leva NU!
Vill att det ska gå fort, lätt och smidigt. Men det är inget jag kan förvänta mig tyvärr.
Det finns en person som har öppnat upp en helt ny värld för mig. En värld som jag kan tänka mig att leva i. Där jag kan vara glad, kanske inte lycklig, men glad! En värld där jag kan känna bra känslor igen. Inte bara mitt vanliga gråa, trista depp. Kanske den här personen är ett av mina "trappsteg" till ett lyckligare liv? En hand i stormen, en klippa och en otrolig lyssnare.

Jösses, nu ska jag återgå till min skvallertidning för att skingra tankarna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0