Tidsfördriv

Åter igen sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 1 då mitt tåg går.
Men idag känns det inte ALLS lika vemodigt, det är sooooool ute!
Så himla härligt, hihi.
Jag och Mahin har mycket att prata om idag känns det som.


Kom i säng VÄLDIGT sent igår. Eller idag blir det. Satt i telefon med min älskade lilla kusin i ca 2½ timme, hehe. Hon är så rooolig. Vi har alltid så mycket att prata om. Vi bor jävligt nära varann om man tänker efter, men ändå har vi inte setts sen i slutet av sommaren/höstas. Sjukt ju! Det måste vi styra upp!
Fast hon har så mycket för sig med skola och jobb och så. Men på nåt vis måste vi klämma in en fika.

Min fina, vackra, snygga kusin Amanda som jag har photoshoppat lite.
image78


Jaa, alltså, jag skrev ju inte riktigt färdigt om gårdagen i Farsta. Hamnade ju som sagt i telefon med Amanda så jag bara klickade på "Spara&Publicera" utan att vara färdig, egentligen.

Det hände inte så mycket mer i alla fall. jag köpte aldrig några skor eftersom de var för dyra. Måste ju verkligen börja tänka på att spara lite (så gott det går med sjukpenning) tills jag ska till London. Skulle ju vilja handla liiiite i alla fall.
Aja, hur som helst. Vi stack därifrån för Marly började lacka och var hungrig och jag var ju tvungen att skynda mig hem till min lilleman. Men först skulle vi förbi Länna och handla lite på Willy's.
Marly var superarg så jag sköt kundvagnen med honom i/på (sån där babystol som finns på vissa vagnar) medan jag gav honom flaskan. Då blev han nöjd.
Sen drog vi till Ö&B en snabbis, eller jag och Jennie satt i bilen och passade Marly medan Sanna sprang in.
Efter det drog vi oss hemåt.
Sanna släppte av mig vid gamla plantshoppen så kom david efter nån minut bakom så hoppade jag in i hans bil istället. Annars hade jag varit tvungen att ta bussen från Ösmo och det hade jag varken tid eller ork med eftersom Enzo var hemma alldeles ensam.
Han var sååååå duktig! Inget kiss eller nånting på golvet. 5 timmar var han "själv" om man inte räknar med katterna. Det klarade han galant. Fast han är sällan ensam då jag är hemma om dagarna.
Men idag blir han ensam igen eftersom jag ska till Mahin.

Oj, måste gå snart ser jag. Ska piffa till mig lite.

På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Underbart att det är sol ute :D

2008-01-31 @ 14:22:24
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0