Vikt och oro

Läget eller känslan är oförändrad. Är fortfarande lika hispig.
Gick och la mig vid tre igår och hade likförbannat skitsvårt att somna. Låg och vred och vände på mig en hel evighet kändes det som. Men jag måste ju ha somnat tillslut.
Har fortfarande inte ätit nåt heller, inte sen jag tvingade i mig lite middag igårkväll. Jag kan verkligen inte! Mår typ illa av tanken på mat. Eller jag är för orolig/nervös för att äta. Men jag vet inte vad jag är nervös för, hehe. Får nog bli ett litet piller trots allt. Jag måste ju sansa mig själv!
Ett litet plus är ju att vågen numera står på 61,3!
Nä, men seriöst, jag vet att det här inte är något hälsosamt sätt att gå ner i vikt på och om jag går ner ännu mer i vikt och sen plötsligt får matlusten tillbaka kommer jag troligtvis gå upp dubbelt så mycket som innan. Så jag måste styra upp det här.
Hmm.
Ja, jag provar med en lugnande tablett i första hand. Så jag varvar ner och kanske kan äta lite.


Idag är det värsta fint väder så jag tänkte ta med min plutt ner till hamnen en sväng. Ska bara hoppa in i duschen först.

image69


OverAndOut


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken sötnos!

2008-01-25 @ 15:50:34
URL: http://bondobianca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0