Bröstcancer?


Hallå i natten.. igen.

Frugans säng har ju pajat så hon får slagga med mig i min. Hur gåre?! Vi måste ju fixa en ny till henne. Och gärna en med udragningslåda under då efter som hennes nuvarande agerar garderob. Hon har ju kläder till förbannelse!

Imorn måste jag ner till nynäs, till akuten.
Som ni alla vet, som känner mig vill säga, är jag rätt öppen av mig så jag kan lika gärna berätta vad det gäller.
I tre veckor nu har jag läckt bröstmjölk. Inte kopiösa mängder (hahahaha, jag var bara tvungen. Ett internskämt och det är nog bara frugan som fattar) men ett par droppar om jag klämmer. Och det är ju klart jag gör det när det kommer lixom!? Det är ju inte normalt, eller? Har gjort ett gravtest och jag är ju inte gravid enligt det.
Dessutom har jag haft mens i över en vecka nu med en fruktansvärd mensvärk. Kanske ska tillägga att jag i princip aldrig har mensvärk i vanliga fall. Möjligtvis en dag.
Sen är de ju ganska svullna, eller vad man ska säga. Har inte jätteont men de ömmar. Fast jag känner mig verkligen inte gravid, därför till saken.
Jag ska alltså kolla så att jag INTE har bröstcancer. Risken är ju ganska minimal om man säger så, men jag tar det säkra före det osäkra.
Åh, alltid är det nåt!
Men troligtvis går jag och oroar mig alldeles i onödan då det säkert är nån hormonrubbning av något slag.

Förutom det ska jag tvätta. Och städa!
Det ser ut som skit här. En knarkarkvart typ. Efter festen i fredags. Ingen utav oss har orkat ta tag i städningen sen dess men jag måste göra det imorn för pappa kommer på onsdag.
Har inte träffat honom sen i höstas typ. Eller jag minns inte ens.

Annars ikväll har vi lagat och ätit middag, sett på film ("Den andra systern Boleyn") och svullat wasabinötter.
Nu ska vi sova, typ. Så gott det går.

Håll tummarna för mig imorn, så hörs vi.

God natt.





Slänger in en bild på mig och Sara från i fredags. Min soulmate <3

Kommentarer
Postat av: Elenore

man ska kolla! bättre att ta det säkra före det osäkra.

Ska själv på mammografi imrgon av just samma orsak som du, det läcker lite, det ömmar/värker + att mitt ena är mer "knöligt".

Jag har dock inte velat skriva om det, vill inte skrämmas om det inte är nått. :)

2008-07-01 @ 06:07:22
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: djujet

Tror inte det är nån fara djujet :) Håller tummarna och tänker på dig ! Du kanske är skendräktig ? hah :$

2008-07-01 @ 07:28:26
Postat av: Maria

Hello. Uscha det låter skumt. Hoppas det inte är något farligt!!

Ang. vinstskatt.. tydligen så behöver man inte det om man köper något för mer pengar än vad man får i vinst..



Lycka till nu.. kram!

2008-07-01 @ 10:41:29
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Paolo Matteo

you look SOOOOOOOOO cute

2008-07-01 @ 10:47:12
URL: http://asdasdas
Postat av: johanna

usch hoppas de inte är cancer, har haft 2 st i min släkt som har haft bröstcancer och de är för hemskt alltså..

2008-07-01 @ 15:54:43
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Matilda

Finns den andra systern Boleyn på film? :O Jag har läst boken och tyckte den var jättebra, måste se filmen! :D

2008-07-01 @ 16:10:31
URL: http://outstanding.blogg.se/
Postat av: jessicaaaaaaaaaaa

hahahahahahahahaahahahahahahahaha kopiööööösa mängder *****

2008-07-02 @ 18:32:27
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: SaraAkaLiten

Love you soulmate! <3

2008-07-02 @ 19:06:13
Postat av: Tina

Hej!

Du måste absolut kolla. Jag har samma dilemma. Har läckt bröstmjölk i fyra år nu och det första de utredde var hjärntumör. Det är inte vanligt, men man ska absolut kolla det - ring gyn!



Jag hade inga tumörer utan det visade sig vara en biverkning på cipramil, så om du äter någon form av antidepressiva kan det bero på dessa.



Kramar Tina

2008-07-04 @ 14:54:05
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0