Diverse piller



Jag och Danne hade jättemysigt igår i alla fall! Lagade middag med mystiska ingredienser och sen färgade jag hans hår till mitt i natten typ. Vi kikade på en film oxå. "Nyckeln till frihet". Asbra film! Men efter de första två minuterna kom jag på att jag hade sett den, men det gjorde inget.

Måste sova tidigt idag för jag ska vara inne hos Mahin 10.30 imorn.
Sen ska jag ner till nynäs och handla diverse grejer. Seeeen ska jag leka med Daniel!
Känns som att nåt fattas när jag inte är med honom. Är inte på topp.
Men när vi umgås är jag helt lugn och avslappnad (oftast i alla fall). Jag vet inte ens om det är bra eller dåligt.
Bra för att det är ju bra att jag mår bra, eller? Och dåligt för att han kommer flytta. Fast det spelar egentligen ingen roll, för jag känner ju som jag känner oavsett om han är här eller i Falun. Jag får tackla det problemet då helt enkelt. Det löser sig på det ena eller andra viset.
Alltid.
Det är fan något jag har lärt mig. Att allt löser sig, oavsett vad det gäller i princip. Spelar ingen roll hur dåligt man mår eller hur jobbigt någonting är för det blir alltid bättre. Ingenting kan ju vara sämre än sämst? Inte för att det är särskilt kul eller trevligt på VÄG neråt, men ändå.
Då finns det bara en "väg" kvar och det är uppåt.
Jaja, hur som helst så gillar jag dig Daniel <3. Du gör min sommar till den bästa på väldigt (JÄVLA) länge! Tack.



Hur går det med att jag "mår sådär" då? Var fan pisslänge sen. Kanske för att jag har slarvat med Lyrican? Fast den ska ju bara vara mot "molande ångest". Aja. Tog en oxascand nyss i alla fall. Tar det säkra före det osäkra. Den tar ju en stund på sig att verka så den är ju inte så effektiv att ta när man väl har PÅ-attacken.



Hahahahahaha, nu snodde enzo en pappersbit från bordet ba. Hahahahahahahahaha, nu svalde han den! Lilla lurifax.
Ååååhhhh, hahahahhaha.. Frugan är så rolig!! Kan inte ens förklara. Hon pratar med enzo med samma röst som i barnprogramet "Anki och Pytte". Hahahahaha. Åh! Enzo blir helt galen typ och ba tjålar en massa saker. Jessicas strumpbyxor bl.a.

Var ju och möglade på frugans jobb idag. Fast jag hade en bok med mig som jag läste. Sen var det ju soligt oxå.
Det är faktiskt riktigt kul att se på folk som går förbi uteserveringen där hon jobbar.

Jessica på jobbet



Miniuteserveringen



Enzo satte sig (bokstavligt talat) på mitt ben, haha.



Sen bröt frugan fötterna. Hur gåre...?



Nä, nu ska jag surfa runt på mina favoritsidor.
Hej så länge!


(Oxascanden börjar verka nu tror jag allt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0