Förlååååååååååt


Hej!
Jag lever.
Har bara inte orkat sitta vid datorn, eller jag har inte ens haft tid.

Minns knappt vad jag gjort under den här veckan. Typ umgåtts med Daniel mest. Och frugan såklart.
Är hos Linn nu och tänkte bara uppdatera en kortis. Jag har ju fått diverse pikar av frugan både om det ena och det andra.

Jaa, drar till Gotland på fredag kväll. Ska bli så jävla najs! Åker ner med Linn och Kim och där kommer vi möta upp större delen av "swedenrock-gänget".. och Daniel såklart. De åker ner nu i natt.
Fanns ju inga biljetter hem i vettig tid, så vi får åka på måndag morgon typ kl 03.30 eller när det nu var.
Men kul ska jag banne mig ha!!

Är som sagt hos Linn och tvättar kläder. Missade ju tvättiden igår.
Hur går det med att jag har blivit helt jävla virrig då?
Glömmer det mesta.. och lite till typ.
Tvättiden igår till exempel.

Imorn ska jag packa lite och få hem alla kläder härifrån Linn (alltså Linns mamma i ösmo). Tänkte slagga här i natt, orkar inte gå hem nu.
Sen ska vi även på systemet.
Iiih, jag är helt pepp!! Gotland here we come. Älska att sthlms-.veckan är över dessutom så man slipper alla "brats".. no offence, men ja..
Sist jag var på ön var typ... när jag jobbade på kickis -05.
Några av de gamla i kickisgänget jobbar kvar på barbecue garden, så vi ska dit ovch härja på fredag kväll/natt när vi kommer ner.

Idag har jag varit med Danne ftersom jag sov med honom i Vega igår. Sen var vi ute hos nån vän till Daniels familj som fyllde 50.
Efter det åkte vi till Linn och hängde och sen åkte Danne hem för att packa.
Jag och Linn solade typ och planerade lite inför Gotland.
Sen käkade vi på Pindos. Såg en film, Grät. Rökte. Blablablabla..

Jag och Linn sooolar



Pallar inte skriva mer nu.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Tessi

haha jag är också jätteglad för att bratsen försvinner, dock inte av samma anlednings om du. Jag vill att de ska till gotlan doch bålstad å allt va de är så de blir lugnt och skönt här hemma på Lidingö. Inte en människa kvar nästan! hehehhe

2008-07-24 @ 09:51:12
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Marie

Kalle och jag åkte hem på måndagen precis när allt börjat, vi vandra runt i Visby hela måndagen, säger bara..FYFAN! menmen, de är bärgis trevliga nyktra?!

2008-07-24 @ 12:52:06
URL: http://malleli.blogg.se/
Postat av: shiirii

Gotland var ju roligt ... vi hade Roligt :)

puss

2008-07-26 @ 16:13:28
URL: http://shiirii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sarah!!

Jag önskar att jag va med er nu!!

Det hade varit toppen!

Miss u!!

Puss

2008-07-27 @ 22:20:06
URL: http://crossbitejessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0